Tablet

 
Nu är jag hemma ifrån mormor och morfar! Både trist och skönt på samma gång x) Jag hade det jättemysigt hos dem över jul, men samtidigt så börjar man längta hem när man varit hos dem i nästan en vecka :P Jag hoppas ni hade det roligt i jul ni med :D
 
I julklapp fick jag en ritplatta! *-* Jag har redan lekt runt i Photoshop med den och jag gillar den skarpt! Här kan ni se en bild jag kladdade ihop c8
 
 
Äkta Rännan-stil, skrivet för hand, häftigt eller hur? 8D Nu ska jag bara lära mig allting ahahah...
 
#1 - Filippa Ponyforest

Kivaa! :) Jag fick Adobe Photoshop elements 13 av min mormor till julklapp! :D och jag har oxå en platta ! (hehe)

#2 - Kailey Mountainstorm

Vilken sorts ritplatta är det? Även kallat vilket märke? :D

Svar: Wacom Intuos Pen Small C: Googla på det så får du fram bilder också
Rännan