Min fina Eria

 
Jag trodde väl aldrig jag skulle gilla den mörka fjordingen så mycket! *w*
 
 
Vintern i SSO är dödande vacker alltså! <3
 
Nämen för att återgå till fjordingarna, jag måste nästan säga att det är en av de hästraser som SSO lyckats bäst med. Kroppsformen i sig och hur de ser ut, jag kan inte få nog av dem! Alla tre fjordingarna är sååå fina! Hm... undrar om fjordingen börjar utvecklas till min favoritras in-game...
Det roliga är att till en början var jag inte alls peppad för att fjordingarna skulle komma, ja jag hade inte ens planer på att köpa en. Och se nu, jag rider nästan bara runt på Eria och Bilbo x) (Även om det är mest Eria som kommer på bilder här på bloggen eheh)
 
Men vad säger ni? Är fjordingar den bästa hästrasen SSO har gjort?
 
#1 - Agnes shystar

Ja jag håller helt med dig rännan;)

#2 - Naomi Diamondwood

Håller verkligen med dig! men gillar araberna också väldigt mycket <33

#3 - Inez Flowerforest

Håller med dig till 100% Rännan!!! Fjordingarna är helt klart bästa hästrasen!!

#4 - Anonym

JAG SKA HA EN FJORDS!!! OM 3VECLKOR GÅR MIN ÖNSKAN I UPPFYLLELSE!!!!!! DOM ÄR 2BÄDTA RASEN! BÄSTA ÄR STARTIS!! MEN FJORDENS MAN ICH FORM E SNYGGADT! VILL JA STÅND MAN PÅ MIN LEMPPI (startis)(SRY FÖR CAPS LOCK) xD

#5 - Ellen Flowerhome

De bästa hästraser sso har gjort mst nog va: Arab,fjording,frieser,tinker och andalusierna. :) Det är mina favvos typ! Men gud, fjordingar är förstås så underbara och just nu är den favvon i stallet (förutom startisen och min speciella frieser). Älskar den så mycket kropsformeln,hur snabbt den rider hur ståtlig den är. Ja allt! Håller värkligen med dig Rännan, de är så underbara♥ Ångrar värkligen INTE att jag köpte en! :D