Jag hatar skräp

 
Nu har jag bara det röda skelettet kvar att hitta innan jag är klar, men det är ju så förbannat svårt! Antingen så kan man inte hacka i stenarna man hitta i FDD (Frusna Dimmornas Dal) eller så är det skräp som ligger och gömmer sig bland högarna.
 
 
Letade lite nu ikväll... och jag hade turen att hitta fler revben, eller åtminstone skelettdelen som ser ut som revben på bilden xD Så nu har jag egentligen allt jag behöver och i rätt antal... förutom den man behöver 12 av. Det ser ut som ryggkotor xD Och hur lång tid kommer inte det ta då ;-; Då man bara får skräp hela tiden gah. Jag slår vad om att jag kommer hitta 1 åt gången, och det är så fruktansvärt irriterande så det finns inte. Om jag inte har en himla massa tur och hittar flera åt gången, på samma sätt som på denna bilden ↓ fast med 'ryggkotorna' istället!
 
 
Om ni kollade på bilden med min väska så hade jag massa skräp där med.. allt det fick jag ifrån stenarna ikväll ;_; Jag hatar skräp, really. x) (Och jag letade bara i FDD, inte någon annanstans i Dino)
 
#1 - Lilly

Jag förstår dig! Jag höll på att bli galen på allt skräp. Höll på i flera dagar och letade efter "stort rött ben". Har inte besökt FDD efter att jag blev klar och så har jag lagt in hackan i garderoben...

#2 - Naomi Diamondwood

Jag har också bara det röda kvar D:

Har bara hittat x3 skallar xc

#3 - Linnea Qweenlord

tkr också att det är sjukt drygt! men hallå??! fick du alla ryggkotor på en å samma arkeolog sten? :o de har jag aldrig fått. bara en och en <3