En till?

 
Då har man varit och köpt häst c8
 
 
Låt oss göra det lite roligt, och ha en gissningslek. Den som kan gissa vilken häst jag köpt får en redigering. Jag troooor inte jag pratat så mycket om den här hästen på bloggen? Förmodligen mer i chatten med mina kompisar x) Men gissa på nu, ni kan gissa på max 3 hästar var!
 
#1 - Alicia Kittenforce

Fjording eller kanske en painthäst? :)

#2 - addison goldstar

heej!
om jag får gissa på en häst så tror eller jag veet inte vilka fjordingar du har men tror inte att du har alla såå gissar på den sista fjordingen för att du har ju redan två tror jag xD
så den sista fjordingen!:)

#3 - Rosa

Ponny från ponnypråmen, ponny från gåd eller ponny från Skördebygden!! No doubt

Svar: HAHA du känns lite #PonyObsessed c; <3
Rännan

#4 - Naomi Diamondwood

Den sista fjordingen? eller en ponny från... paddockön? cx

#5 - Alexandra Silveryard

En Andalusia, morab eller engelskt fullblod?
Kram

Svar: Det finns väldigt många hästar som bara är "andalusier"... hur ska jag veta vilken av dem du menar?
Rännan

#6 - Ida Appleweb

Den sista fjordingen, nordsvensken från GÅD (typ gul/beige) eller kanske danskt varmblod från FP? xd

#7 - Agnes Shystar

En fjordhäst kanske jag tror det. PS din blogg är jätte bra:D

#8 - Amanda Starberg

1: Sista fjrdingen?
2: Paint hästen i Hästmarknaden?
3: Nordsvensk?

#9 - Ida riverdawn

Umh.... Någon slag av Nordsvensk xD Kommer inte på något mer.. Cx xD

#10 - Alma Shadowbear

1. Sista fjordigen som är i lvl 10 :)
Har inge fler xD

#11 - ebba ponyheart

Jag tror sista fjordingen eller paint eller tinker.
XD

#12 - Ellen Flowerhome

Fjording, paint, frieser.

#13 - Sally hawklord(snögubben)

chestnut araben, den där ljusbrunfux nordsvennen i GÅD eller FP...

#14 - Kailey Mountainstorm

Hmm.. Jadu. Kanske hmm... En arab, en ponny, eller en... kanske en Andalusier? :D (kan inte gissa på exakt vilken färg hästen kommer att ha, men det skulle vara kul att ha rätt på rasen iallafall ;3)

#15 - Mammut

DEN BRUNA ANDALUSIERN???? mihihi

#16 - Mammut

DEN BRUNA ANDALUSIERN???? mihihi

#17 - Jasmine Snösten =D

chesnuten, selle francaisen som dem bytte namn till westfaliska hästen. prickponny

#18 - Tyra

Den bruna andalusiern? Eller den sista fjordingen (den ljusa)?

#19 - azzurra

Den sista fjorden? Elr den gråa frissiska sporthästen? Den svartvita ponnyn (inte den på ponnypromen utan den andra med vit man.och svans)

#20 - Inez Flowerforest

Den bruna andalusiern, den fläckiga orangea ponnyn eller en fjording