Ah well

 
Jag hade tänkt att gå in på SSO idag, har inte varit inne sen i måndags cx Istället sitter man och kollar på YouTube-klipp och hejar på SSO-teamet och deras arbete :3 Alltså, jag hejar på dem med deras arbete, inte att jag sitter och tittar på videos om det xD Haha anyways,
 
Hur många känner till My Little Pony? Förmodligen de flesta. Hur många känner till serien My Little Pony: Friendship Is Magic? Kanske inte lika många, men det är en hyfsat ny MLP serie som sänds på amerikansk TV. Tro det eller ej, men jag har sett alla 4 säsonger som hittills sänts x) (via YT)
 
Självklart finns det massor av grejer runtom MLP; fan fiction (alltså att man skapar egna berättelser med karaktärer utifrån programmet), bilder, videos ja sjukt mycket! För ett tag sen så hittade jag den här låten:
 
 
 
Det som gör att jag har fastnat för den är att texten stämmer så bra in på personen som låten handlar om, alltså Discord. Och jag älskar också själva beatet 8) För er som inte ser på MLP, Discord är 'the spirit of chaos', som jag faktiskt inte har en aning om hur man ska översätta xD
 
Men i alla fall, jag diggar den här låten, och eftersom jag inte kan blogga om SSO då inte servern är öppen än kan jag lika väl slänga in en låt haha x)
 
Notering: Han som gjort videon har INTE gjort låten, bara musikvideon till den C: Jag som gör videos är sjukt imponerad över arbetet han gjort *-*
 
#1 - Inez Flowerforest

JAG ÄLSKAR MY LITTLE PONY: FRIENDSHIP IS MAGIC!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 till i min klass älskar också det. PEGASISTER FOR LIFE!!!!

#2 - Bella Highgarden

ÄLSKAR MLP: FIM! Sett de två "Eqestria Girls" filmerna också, ,men FIM-serien är bäst! :D
Rainbow Dash for lifeee! :D