Statusrapport

 
Jag klarade mig igenom mitt caps straff, ÄNTLIGEN FRI *-*
 
Så, jag har försökt blogga och skriva så minimalt som möjligt förra veckan för att ni skulle överleva Capsen. Hoppas jag inte mördat någon? owo
 
I alla fall, statusuppdatering kanske? Många kära namn och ansikten har lämnat LWO för att testa på nya klubbar och skriva nya kapitel i sina SSO liv. Självklart sorgligt, men så är det! Jag ska väl erkänna att jag själv, under en period i somras, var väldigt nära, vad ska man säga... brytningspunkten...
 
Men jag tog mig igenom, och jag förstår inte så många valpar som vill gå med i klubben! Vad är det nu.. 15 valpar på valplistan tro? Det kanske inte låter mycket (om man ska jämföra med andra klubbar) men för mig är de det! Bara tanken på att så många vill gå med i min klubb - säkerligen fler - gör mig så glad :D Klubben har även återfått några gamla välbekanta ansikten, vargar som var med i LWO's tidiga ålder! Riktigt roligt att de kom tillbaka :D
Så ja, klubben går helt okej! Vad säger ni vargar, ska vi satsa på 1 års jubileum den 12 november? *-*
 
Idag har jag för övrigt levlat Jawa som kommit upp i level 11 - jag kommer aldrig komma över hur fort det går. Tog ju typ en vecka förut att komma upp i dubbelsiffrig level, och hur många dagar har det gått nu? Typ 3 *-* - och skrivit eventschema. (Bara för att falla tillbaka på klubben igen xD)
 
Medans jag var nere i Kreta så lyssnade jag mycket på musik på min mobil. Och jösses, jag vet inte om det var bra eller dåligt. Jag har fått såå många idéer till videos! Jag vet att jag sa att jag höll på med en i mitten av sommaren, men jag vet inte... intresset för den idén dalade tillräckligt mycket för att jag skulle släppa det cx Men nu är jag full med nya idéer, självklart så kommer mina idéer utifrån låtarna, så jag vet exakt vilka låtar jag ska ha. Nu ska det bara börja redigeras!
 
Men, det finns två men här.
1. Mitt Photoshop funkar inte än, och pappa har sagt att jag måste hålla mig till tåls tills han har fixat det. Jag försökte redigera i Gimp... låt oss säga att det gick så pass bra, att be mig aldrig redigera där igen. Alltså hänger det på pappa nu tills jag kan börja redigera (för videorna jag tänker mig är som Aideen's Legacy och You Learn = bildfilmer) igen.
2. Jag har två speciella idéer i huvudet som jag vet kan bli riktigt bra, men som sagt, jag kan inte bestämma mig. Så ni får hjälpa till!
 
Här nedan ser ni en omröstning med två namn, och detta är vad de olika videorna kommer att heta. Välj det som låter mest intressant! Det namn som får flest röster, den videon kommer jag börja redigera. (Så fort jag väl kan redigera förstås)
 
 
#1 - Madde/Pekka/Pikachu ❤️

Åh, detdär med 'Brytningspunkten' tänkte jag också på. Liksom när de nära och kära, som upplevt nästan allting med oss lämnar. Jag tänkte verkligen på dig när jag hörde att några hade lämnat, jag tänkte typ: "Åh, undrar hur Rännan mår.. <3" Men du har mig kvar, HAHAHHA och jag tänker aldrig lämna eller svika dig (inte för att de svek sig heller) :'D Hoppar du, så hoppar jag <3 <3

Svar: Älskade Peka <3 <3 <3
Rännan

#2 - jagkaninteloggainförattsigneraminbloggwthelllll DET ÄR LANA ok

ok ursäkta men min lathet hindrar mej från att läsa hela inlägget men asså tycker att DEHÄR HAR VARIT ASKUL. LÅTER SOM ATT DU ÄR SUPERSARKASTISK HELA TIDEN JU. bästa sättet att skrämma iväg farliga främlingar. tror minsann att jag ska börja med caps också :))))))

Svar: HAHAHA ja så länge man capsar mot en annan som också gör det är det himla sköj cc8
Rännan

#3 - Iza

Ja de har vart jobbigt med alla som lämnat tkr jag också :( men vi ska bannemej fira ett års jubileum Bosse ;D hoppas vi har LWO träffen innan dess också ^^ <3

Svar: Då får vi se, den kanske vi får ta efteråt cx men vi får sikta på 1 års jubileum :DD <3
Rännan

#4 - Julia Pandatree

Jo, jag kanske säger detta lite sent men jag såg att du hade gjort ett inlägg där du sa att du gärna ville spela/prova ett spel där man är djur och nåt sånt :D Du kanske kunde prova på Animal Jam. Det är nästan ungefär som du tänker dig tror jag C: det e online man kan köpa kläder till sitt djur, spela spel, få vänner och sånt (:

Svar: Kollade upp det, och tja det såg helt okej ut. Men jag är ute efter djurspel som är mer realistiska C:
Rännan