Ny design

 
Då har jag gjort klart höstdesignen! :D Blev rätt nöjd ändå. Det är väl vissa saker med headern som stör mig, men det får jag leva med. Och jag hoppas ni överlever också xD
 
En sak som jag fixade den här gången är att man äntligen kan se om ett ord har en länk i sig *-* Men jaja x) Vad tycker ni om designen?
 
 
#1 - tess

blev riktigt fint :D

#2 - Naomi Diamondwood

Den blev superfin.

#3 - Jennifer Starrock

Så himla fin :3

#4 - Lilly

Vilken härlig bild 😊

#5 - Courtney Westbridge

Designen blev sjukt fin och gullig! <3 Men jaja du gör alltid fina designer C:

Svar: Aw, glad jag blir!
Rännan

#6 - Iza

WOOP DU GJORDE MED HALSDUK SOM JAG SA ^^ men den blev jätte fin ränn<3 de gick ju med gimp ändå ;)

Svar: Halsduken gjorde mycket faktiskt ;D ja men det var inte lätt i gimp :(
Rännan