En historia

 
När jag kollade på YT-klipp idag och läste runt bland kommentarena, så såg jag en himla rolig grej x3 En hade skrivit "Låt oss berätta en berättelse! Jag börjar med en mening så får en annan fortsätta på den men en till mening."
 
Exempelvis skrev person nummer 1 (på engelska då) "Mannen gick igenom skogen när det plötsligt blåste upp till storm..."
Person nummer 2: "... han kastade sig ner på marken under ett träd för att ta skydd..."
Person nummer 3: "... men upptäckte att det var upptaget för där låg en gris. Så hand sprang iväg.."
 
Nu var det inte så det stod, det var en helt annan story, men på sättet de skrev på var samma som mitt exempel ovanför!
 
Så jag tänke, varför inte köra igång en sån berättelse-kedja på bloggen? Jag skriver en mening så får ni fortsätta på den! Men om det är någon som kommenterat före er, så måste ni fortsätta på hens mening istället :D
 
Okej, här kommer meningen som jag börjar med, och kom ihåg: kommentera er mening/meningar hur historien fortsätter. Kommentar nummer 1 fortsätter på min mening, kommentar nummer 2 fortsätter på kommentar 1's mening osv.. jag tror ni fattar xD
 
---->  "En dag när jag red i skogen på min kära häst stötte jag plötsligt på en..."  <----
 
Så, fortsätt historien! ;D Kommentera på, och jag får se när jag sätter stopp. För skojs skull kan jag skriva hela historien i ett eget inlägg för att se hur det blir och jag skriver också vilka som deltog :D Skriv så många gånger ni vill, och hur random ni vill. Men försök inte göra det för galet, liksom "han mördades av en storm men återuppstod men kastade sig nerför ett stup" (Jag överdrev kanske liiite)
 
Go go go!
 
#1 - Viktoria Winterstone

..... liten och tjock tomte som påstod att han var en.....

#2 - Adalyn Pandalee

....prins som bodde i ett vackert slott vid....

#3 - Dalma Suncake

den ståtliga Diamantkusten. Men jag tror istället att...

#4 - Julia Pandatree

Han var en ensam tomte som ...

#5 - Hunden

Inte hade någonstans att ta vägen för att...

#6 - Jenny Skydawn

...För att han blev våldtagen och sen rymde...

#7 - tomten

...Till flygplatsen där han...

#8 - Nellie skyyard

......där han la sig och sov.....

#9 - Tilde Miststreet

...men blev väckt av en ko som hade ont i magen...

#10 - JAAAAAAZZZYYYYYYY =DDDDD

och bajsade hela dagen...

#11 - Lilly

Tomten tog kossan till doktor Berglund...

#12 - Hunden

Och Dr. Berglund sa att kossan var döds sjuk...

#13 - Emmy Whalestar

...men efter undersökningen kidnappade kossan Dr. Berglund...

#14 - Anonym

...och åt upp Dr. Berglund, då kom en varg och...

#15 - Jennie Lily Holm

...och åt upp Dr. Berglund, då kom en varg och...

#16 - Jennie Lily Holm

Va fasiken hände med min kommentar o.O : :S idk vrf det blev spämm

#17 - Iza

Tog med kossan till en cirkus...

#18 - Pikachu ❤️

.. Så att den kunde tänka på något annat än James i Fort Pinta. Men på cirkusen..

#19 - Ava Turtlenight

...Märkte vargen att kossan Äter up cirkustältet...

#20 - Tanja Friendfall

...Och sedan äter kossan upp cirkusdirektören...

#21 - Nelo

.....och sen får den så ont i magen så den bajsar ner hela jorvik....

#22 - Någon du inte känner

...men en dag spydde kossan upp dr. Berglund och Dr.berglund använde hennes dammsugare för att suga upp allt bajs som fanns i jorvik och blev en hjälte och kossan...

#23 - Tuva Sunlake

Den fina fina kossan Bertil.... Dog

#24 - Fripp

.....Alla blev jätte ledsna och gjorde en begravning till kossan.....

#25 - Bella Highgarden

...men på natten kom vargen och drog upp kossan ur graven och...

#26 - Äpplet

...och det visade sig att kossan Bertil levde, men hade förvandlats till en stor och rund...

#27 - Rännan Blåbro

BERÄTTELSE-KEDJAN AVSLUTAD