En historia har skrivits

 
Vi lyckades få till en historia ändå! xD Jag började med en mening så fick ni fortsätta! Nu ska vi se hur den blev..
 
En dag när jag red i skogen på min kära häst stötte jag plötsligt på en liten och tjock tomte som påstod att han var en prins som bodde i ett vackert slott vid den ståtliga Diamantkusten. Men jag tror istället att han var en ensam tomte som inte hade någonstans att ta vägen för att han blev våldtagen och sen rymde till flygplatsen där han där han la sig och sov men blev väckt av en ko som hade ont i magen och bajsade hela dagen. Tomten tog kossan till doktor Berglund och Dr. Berglund sa att kossan var döds sjuk. Men efter undersökningen kidnappade kossan Dr. Berglund och åt upp Dr. Berglund. Då kom en varg och tog med kossan till en cirkus så att den kunde tänka på något annat än James i Fort Pinta. Men på cirkusen märkte vargen att kossan äter up cirkustältet ch sedan äter kossan upp cirkusdirektören och sen får den så ont i magen så den bajsar ner hela jorvik. Men en dag spydde kossan upp dr. Berglund och Dr.berglund använde hennes dammsugare för att suga upp allt bajs som fanns i jorvik och blev en hjälte och kossan, den fina fina kossan Bertil.... dog. Alla blev jätte ledsna och gjorde en begravning till kossan men på natten kom vargen och drog upp kossan ur graven och och det visade sig att kossan Bertil levde, men hade förvandlats till en stor och rund... 
 
Där tog det slut! Längre kom vi inte xD Och... omg, vilken historia HAHA Vi får testa på detta nån mer gång xD
 
De som medverkade var:
 
Viktoria Winterstone
Adalyn Pandalee
Julia Pandatree
Jenny Skydawn
tomten (Okej.. xD)
Nellie Skyyard
Tilde Miststreet
Lilly
Anonym
Nelo
Adriana Starlake
Tuva Sunlake
Äpplet
 
Tack alla som deltog! Historien blev riktigt intressant x)
 
#1 - Iza

Haha bästa ju xD

Svar: Jaa xD
Rännan

#2 - Någon du inte känner

Haha jag är adriana Starlake xD

Svar: Aha xD
Rännan