Daglig tömning

 
Livet som klubbägare är livet med en full brevlåda nästan jämt. Oavsett vad det gäller så har man nästan brevlådan full hela tiden x) Självklart får jag inte bara brev gällande klubben, utan även ifrån fans då och då och ifrån vänner. Detta kombinerat gör att min brevlåda fort blir full, därför måste jag tömma den varje dag. För det vore ju inte så bra om min brevlåda var full och någon försöker få tag i mig eller hur? x3
 
Hur ser det ut i era brevlådor, tömmer ni dem ofta?
 
 
#1 - Cryss.♥

Min brevlåda är alltid tom. (betoning på alltid) x).

#2 - Naomi Diamondwood

Får aldrig brev på sso :(
Och får jag det så är det från min ena ssokompis som vill ses :)

#3 - Ida Appleweb

Min brevlåda är tom x3 Svarar på brevet och kastar det hehe :3

#4 - Lilly

Inte ofta jag får post. Några brev finns där som jag vill spara 😊