Smeknamn

 
Oh wow.. skolan tar upp mer utav min tid än vad jag trodde att den skulle göra. Men men, that's life.
 
Och förresten, va inte oroliga kära vargar (klubbmedlemmar), eventschemat är lite försenat så det kommer upp imorgon!
 
I alla fall, poängen med det här inlägget var att diskutera smeknamn.
Jag personligen gillar smeknamn, för det symboliserar vänskapen som finns mellan två personer. Jag säger inte att man måste ha smeknamn, men smeknamn är alltid roligt att ha eller hur? ;)
 
Det känns som att listan med mina smeknamn fylls på hela tiden. Såhär ser den ut just nu:
 
Rännan (basic)
Rännis
Ränno
Ränni
Ränna
Ränn
Räne
Rän
Blåbro
Blåis
 
Så hm.. ja det finns några att välja mellan xD Och jag måste väl tacka en gammal vän, Miranda Rainstorm, som kom på smeknamnet Rännan till mig haha <3
 
Hur många smeknamn har du? :D
 
#1 - Emmy Whalestar

Smeknamnet som jag själv oftast brukar använda är "Memmy", men Emsi och Mem är också rätt vanliga för mig! :p c;

#2 - Idiis

irl så kallar min kompis mig för Idisson :P
Och i spelet blir jag ofta kallan Idis :)

#3 - Wirre Weris Drake

Wirre/Virre är väl standard smeknamnet, en del säger Weris. Öhm vad är det mer Virrpannan har man ju fått höra ett par gånger.. haha, Virre Pirre är väl ett annat :p

#4 - tess

ja blir mest kallad för tess elr tiff, har haft fler förr, men de e från människor som inte skriver till mig längre XD

#5 - Holly

Många kallar mig för Hollsan nu för tiden cx

#6 - Ebba Flowerstorm ♥

Typ inget :P Nejj men har typ Nemo ibland x)

#7 - Naomi Diamondwood

Nami ;p