Påsk i SSO

 
 
Ett tillskott i år är dessa guldägg, de hade vi inte förra året! c;
 

Jag har sprungit runt som en tok efter alla påskägg nu på eftermiddagen. Jag tror jag har lyckats hitta alla! Annars lär jag nog märka det xD
 
That's how I roll...
 
 Någon mer än jag som blev sugen på godis när man tittade ner i påskägget? *-*
 
 
Sen alla dekorationer! Det är crazy hur mycket SSO utvecklats på den fronten sen förra året :D Jag minns inte om vi ens hade dekorationer o.o kanske lite ägg på brunnen som på ena bilden ovanför, men inte så fina påskris med fjädrar och enorma påskägg som vi har nu! Jättefint verkligen :D
 
 
Skapade även två olika outfits! Den gula består av förra årets påskutrustning som vi fick, och den gröna är det som vi fick i år från äggen :D Gillar starkt den gröna färgen!
 
#1 - Mos Bluegirl

Från vem fick du det gröna tränset?

Svar: Bra fråga x) Tror det var Firgrove, minns inte riktigt :3
Rännan

#2 - Katelyn Swordwater

Vart finns guld ägget?;3

Svar: Just detta guldägg fanns vid Marley, men så finns det fler guldägg på andra platser :)
Rännan