Gawd

 
 
Uppdragen idag var sååå episka!! Jag älskade dem! Satt och darrade på vissa ställen haha xD Jag blev lite besviken över att de tog slut så fort.. men vi kunde ju märka att SSO lagt ner väldigt mycket tid på dessa uppdrag! Ändock, så tycker jag vi kunde fått lite mer när det har gått så lång tid sen förra gången cx
 
Och ja, jag sov över... jag som inte brukar göra det. Men hur kunde man låta bli liksom?? Det gick bara inte <3 Ska sitta och replay-a alla filmsnuttar jag filmade och stirra ner bilderna jag tog *-*
 
#1 - Moa Bluegirl

Fuuu Rännan <3

#2 - Holly

Höh...
Jag måste vänta tills imorn sen kan jag avsluta uppdragen,, just a question:
Fick man träffa Lisa? cx

Svar: Det får du se ;3
Rännan

#3 - Melissa Silverforce

lite? Jag fick seriöst tårar i ögonen! De har jobbat på detta i 8 (!!!!!!!!!!!!!) månader, och vi får två fjuttiga dagar! Ska vi behöva vänta 8 månader till nu? Nej fy, min lust att spela gick verkligen i botten. Blev faktiskt väldigt besviken. :( Uppdragen var dock episka! De blir bättre och bättre varje gång! *-*