Det är officiellt!

 
Ni vet min video You Learn?
 
Tja, jag blev faktiskt väldigt nöjd med den! Och nu i efterhand så har jag varit sugen på att göra en till. Det tog lång tid (You Learn höll jag på med i en månad) och det var jobbigt, men samtidigt så var det kul. Jag hade något att göra!
 
Jag skulle inte börja med en liknande projekt om jag inte hade en idé i huvudet. Men.. nu har jag fått det.
 
Jag får all min inspiration och mina idéer från låtar och musik. Den här låten som jag fått min idé ifrån den här gången är, tja, hyfsat ny för mig! Jag har lyssnat på den i ungefär två månader, och efter ungefär halva tiden så växte en idé fram i mitt huvud. (Låtar som jag gör videos av brukar jag ha lyssnat på i ett år eller mer)
 
När jag fick min idé i huvudet provade jag att formulera den efter låten, ni vet, sitta och lyssna och tänka "nu ska det och det hända, och vid det tillfället ska det och det hända". När jag gjorde det, så klaffade allt perfekt. Sen tänkte jag, "är det möjligt att jag kan göra detta?" Först tänkte jag, näe, det är alldeles för komplicerat.. Men sen så förenklade jag det lite, och det kan nog gå!
 
Härmed säger jag nu, att jag officiellt har börjat på min nästa stora video-projekt! :D
 
 
Detta är den första bilden som kommer synas i videon!
 
Ledtrådar:
 - Videon kommer att heta Aideen's Legacy (som på svenska betyder Aideen's Arv)
 - Hela videon kommer att utspelas på natten.
- Videon kommer innehålla mer magi än You Learn...
 
Jag kom på det, att nu när jag är "ledig" på SSO kan jag ta min lediga tid att fotografera till Aideen's Legacy ;) Jag ska försöka jobba snabbt på videon så att den blir klar så snart som möjligt :D Och den kommer ju då vara likadan som You Learn - videon kommer vara helt baserad på redigerade bilder.
Hoppas ni är lika taggade som jag!
 
#1 - Lilly

Spännande, ser fram emot resultatet.

#2 - Wirre Weris Drake

Åh jag är sjukt nyfiken på att få se resultatet sen för din You Learn video var riktigt grym! :D <3

Svar: Aw, så kul att höra <3
Rännan

#3 - tess

gillade verkligen de du gjorde i you learn så ser fram emot en till :D

Svar: Wiee :D
Rännan

#4 - Melissa Silverforce

Åh vad spännande! ^_^

Svar: :DD
Rännan