Södra Jorvik

 
När jag är inne på Facebook (Rännans Facebook, inte min egen cx), så brukar det stå mycket om Södra Jorvik. Bilder, inlägg, ja massor "I want south jorvik to open", "Pleaaaase SSO, open South Jorvik!".
Typ sånt.
Idag läste jag ett inlägg, där man sa att det känns som om Södra Jorvik kommer öppnas i oktober. Varför sa de inte, utan de gick bara på känslan.
Dock, så känner jag samma sak! De har jobbat på Södra Jorvik länge, länge, och det ser mer och mer färdigt ut för varje uppdatering som kommer. Så booorde det inte komma snart?
De på Facebook sa dessutom, att tänk om Södra Jorvik öppnar på SSO's födelsedag?
 
Jag va tvungen att dyka djuupt ner i mitt bildarkiv för att kolla efter bilder från SSO's födelsedag från förra året. Och titta vad jag hittade, datumet är den 3 Oktbober.
Det är snart omg *-*
 
 
De enda två bilderna jag har från förra årets kalas-dag.
 

Hoppas att det stämmer, att de släpper Södra Jorvik på SSO's födelsedag! (Nu är ju dessvärre den 3 oktober på en torsdag, men det är helt okey om de släpper det en dag tidigare haha c8)
 
Arkivbild.