5 saker om mig

 
1. Jag älskar fantasy, som jag så många gånger har sagt förut. Så om du kommer fram och börjar snacka magi och sånt med mig på SSO, awww yeah fick just en ny vän! xD
 
2. Om jag lyssnar på en låt, och samtidigt hör en klocka ticka, så försöker jag lyssna om klockan tickar i takt med musiken...
 
3. Jag bäddar min säng varje dag, för på natten är den en säng och på dagen är den en soffa xD
 
4. Jag bor varken i storstan eller på landet, utan i ett lite mindre samhälle någon mil utanför en storstad. And I love it.
 
5. Jag är en sån person som älskar att se andra människor skratta, och att få dem att skratta :3 Så om t ex mamma sitter och skrattar framför TV:n måste jag gå och kolla vad hon tittar på så att jag kan skratta med henne lol
Skratta är bra!!
 
 
 NU BLÅSER VI UPP RÖVA PÖJKAR <3