Jag fyller år idag!

 
Jepp, som rubriken säger, jag fyller år! ^w^
 
Jag blir myndig idag... det känns sjukt konstigt xD Menmen, jag får se om jag kommer in något på SSO! Har redan varit inne och levlat Helge nämnligen c; Om man blir firad halv 7 på morgonen kan man inte direkt somna om haha xD
 
Bjuder på en snabbt redigerad bild. Mihi, kramar Helge
 
Så vi får se om jag kommer in mer! :3
 
#1 - Mel

Grattis igen älskling! <3<3

Svar: Tack huney <3 <3
Renee Bluebridge

#2 - Emma Southlord

omgomgomgomg Grattis <333 Myndig :P Det är stort x) Har du fått några fina presenter? :D

Svar: Haha jaa C; <3 En del presentkort haha, men även ett makro objektiv till min kamera! :D
Renee Bluebridge

#3 - Calimbi

Grattis!! :D Hoppas du har haft en underbar dag i dag!!! <3 <3 <3

Svar: Tack Bambam! :D <3 <3 <3
Renee Bluebridge

#4 - himlakraftenslana.blogg.se

grattis tanten, nu tar det inte länge förrän du har rynkor och håller massa tepartyn! NEJMEN skämta ju xD ha det asbra <3

Svar: HAHA, jag bara väntar på att rynkorna ska komma ;D Haha, taack <3
Renee Bluebridge

#5 - Lily Winterstar

MASSA GRATTIS I EFTERSKOTT C: :D GRATTIS SÅ MYCKET ;)

Svar: Haha tack xD
Renee Bluebridge

#6 - Manda

Förlåt mig så mycket Rännis att jag inte har grattat dig än!
Men som dom flesta vet är jag lite efter med det mesta xD
Hoppas du fick en toppen dag!
Kramiz från Manda <3

Svar: Haha ååh det gör inget finaste Mandis <3 Tack fining <3
Renee Bluebridge