Felix...

 
... är sjuk.
För er som inte vet, Felix är min vita golden retriever hane IRL. I morse började han hosta och kräkas en hel del, och jag och pappa var även hos veterinären med honom.. men de vet inte vad det är för fel. Nu går han runt hemma, är sjukt trött, förmodligen illamående och har ingen ro att lägga sig ner. Vilket gör att jag inte får någon ro heller. Så ni kommer nog inte se mig så mycket online på SSO, förutom när jag är inne och tar hand om hästarna då...

Nu vet ni varför.
 
 
Bild från Gotland i år <3
 
#1 - Mel

ååh! finns om du behöver prata finaste <3 <3

Svar: <3 <3
Renee Bluebridge

#2 - Haley Sunbear

Hoppas han blir bättre snart ♥ Sötisen :*

Svar: Ja ♥
Renee Bluebridge

#3 - Emma

nej gud vad jobbigt :'( <3

Svar: :'( <3
Renee Bluebridge

#4 - Lus

Massa massa kramar från mig, du vet vart jag finns om du behöver <3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Renee Bluebridge

#5 - Lily Winterstar

vad synd, älskar golden retriver's, så fiin <3

#6 - Haley Sunbear

Hur mår han? ♥♥♥♥

Svar: Bättre, han har inte spytt på nästan ett dygn, och han äter och dricker, så det verkar som om han är på bättringsvägen c': <3
Renee Bluebridge