Vad behöver jag göra?

 
Som rubriken säger, vad behöver jag göra egentligen på SSO? Och vad är det jag har gjort de senaste dagarna?
 
Tja, (försök inte ta detta som skryt, jag säger helt ärligt hur jag ligger till) jag är Beundrad med Jorviks Fiskeklubb - Södra avdelningen och Jorvikstallet (snart Jarlaheim). Alla mina 7 hästar är i level 15, och än så länge finns det ingen häst som jag till 100% vill ha, so no levling for me yet. Sprickorna blev jag klar med redan innan Sb öppnade, så det är lugnt. Så vad gör jag egentligen?
 
Det jag gör om dagarna är de dagliga uppdragen i Jarlaheim, uppdragen med Ms Drake och juluppdragen såklart. Och ta hand om hästarna of course. Sen, inget mer. Jag har verkligen inte mycket att göra nu xD
 
När jag var klar med detta lilla jag hade att göra idag tänkte jag att kanske skulle ta att fota lite bilder? Det kan va bra att bara ha en snygg bild i ett inlägg som inte nödvändigtvis måste ha något relaterat till inlägget. Så då tänkte jag ta och fotobomba lite. Men sen kom jag på, att det är onsdag imorgon, och förhoppningsvis lägger SSO till snön :D
 
Så jag väntar med fotobombandet ;)
 
Den enda bilden jag tog innan jag kom på det med snön ;)
 
 
 
#1 - Lilly

Jag har som du gjort klart det mesta, bara Jarlaheim, mrs Drake och juluppdrag kvar. Inga hästar att levla. Rätt skönt men börjar bli tråkigt, tur vi har mycket event med klubben...

Svar: Ja, det är väldigt skönt att man inte behöver stressa med alla "måsten". Precis, i längden blir det tråkigt x)
Rännan

#2 - Emmy Whalestar

OwO Du är verkligen klar med allt! Tur att det kom mer uppdrag på onsdagsuppdateringen då om du ens vill mer uppdrag vill säga ;) men jag vill inte ha uppdrag i alla fall, I want snow! >.<

#3 - Hal

Synd det där med snön Mrs Silverbridge >:D