Ojämnt fördelat

 
Dessa upprag hos Ms Drake, har ni tänkt på att besöken hos de olika prospekteringsbaserna är ojämnt fördelade?
 
 
 
 
 
Nästan varje dag har vi uppdrag som går ut på att vi ska till Gamma eller Delta. Ibland (som idag) får vi uppdrag där vi ska till Beta, men typ aldrig får vi uppdrag där vi ska gå till Alfa?
 
Jag kan nästan 100% säga att jag har bara gått till basen Alfa typ 3-4 gånger sen vi började med dessa ryktesuppdrag. Jag tycker det är lite synd, det vore roligare om man fick gå till alla fyra baserna lika ofta. Att varje bas upprepades var fjärde dag :3
 
#1 - Lilly

Jag har tänkt på detta, Alfa besöktes typ bara första veckan sen känns det som det är gamma varannan dag med variation av delta och beta. Jag får dessutom aldrig lämna förfalskade prov längre, det var nog tre veckor senast...

Svar: Va :o men usch va konstigt!
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

Tänker på det varje gång! Undrar om Draken har någon tanke bakom det? Jobbar dom sämre borta i Gamma eller? D:

Svar: Haha man börjar ju undra :/
Rännan