Fixa chatten

 
Alla har ju varit med om att chatten hakat upp sig då och då, och vill inte visa det nyaste som skrivits i Klubb, Säg, Vän eller vilken chatt det nu är. Jag använder ett knep som brukar hjälpa!
 
 
Se till att ha uppe chatten. Ser ni i den lilla röda bubblan? Precis i kanten av fältet där man skriver och i kanten av klubb-fliken så ändras muspekaren från en pil till en annan symbol. Tyvärr syns inte musen när man tar kort så kan inte visa här. Men, om man trycker här och drar, så kan man göra chatten större eller mindre.
 
 
Ser ni? Det blev ett stort avstånd när jag drog chatten utåt. När man även gör detta, så hoppar chatten automatiskt uppåt i historiken. Det kan ni se i den lila bubblan, för stapeln har gått ända upp.
 
 
När jag sedan drar tillbaka chatten så som den var förut, och drar ner stapeln så jag ser det nyaste, så ser jag det som chatten inte ville visa mig förut!
 
Hoppas detta funkar för er också! :D
 
#1 - Lus

Har hört om det sättet men aldrig förstått hur man gör, så taack :D <3

Svar: Vsg :D <3
Rännan