Dekorationer, mm yes!

 
Wow, det blev sena inlägg idag x) Men full upp med skolan, IRL kommer först som vi alla säger!
 
När jag loggade in först vid 19.30 (oj, jag tror jag aldrig loggat in så sent efter en onsdagsuppdatering!) så kunde jag inte låta bli att förundras över alla små detaljer SSO lagt ut :D
 
Jag vet inte riktigt vad det är, lyktor kanske? Väldigt fina i alla fall, finns fler i Jarlaheim :D
 
Haha den här stackars bocken hamnade mitt i brevlådan ;)
 
 Herman slösade inte på dekorationerna!
 
Snögubbe utan snö. #SSO-Logik
 
 Alltså dessa små lyktor är så himla mysiga! <3
 
Älskar alla dessa små detaljer som SSO lägger till, stämningen byggs sakta upp :D Stort tummen upp för dagens uppdatering! Inklusive de nya kläderna plus uppdragen ^^
Dock en diss ifrån mig för att inte snön kom x(