Bilder i Äppellunden

 
När jag var och gjorde uppdraget i Äppellunden kunde jag inte sluta förundras över hur fint det var där, eftersom förra året var träden gröna och inte vita som i år!
Jag bad Steve att följa med en gång till, så fick han fota mig och Snow :D
 
 
 
 
Är sjukt nöjd med alla bilder! Men sen va Steve tvungen att gå tillbaka till gården. Jag ska lätt tillbaka till Äppellunden och fota mer :D
 
#1 - Lus

Superfina bilder! :D <3

Svar: Tack :D <3
Rännan

#2 - Esmeralda Silverforce

Ååh vilka härliga bilder :D

Svar: Tackar ^^
Rännan

#3 - Daim

Men åh vad fina bilder, jag längtar verkligen efter snö till SSO nu! ;_; (random att jag kollar i ditt december-arkiv, jag vet xD)

Svar: Ja det var så fint! HAHA snokar runt lite ;)
Rännan

#4 - Daim

Men åh vad fina bilder, jag längtar verkligen efter snö till SSO nu! ;_; (random att jag kollar i ditt december-arkiv, jag vet xD)