Araber, araber everywhere

 
Jag är typ obsessed med svarta hästar D: Men jag tycker svarta hästar är så fruktansvärt vackra *-*
 
(vet, marken ser muppad ut men det va inte lätt att redigera bort chattbubblan när ljuset på marken var så skiftande cx)
 
Så, ni kanske kan förstå att jag pretty much dog när jag fick syn på den svarta araben. Men, jag köpte den inte!
Jag hade ju redan 3 svarta hästar, min frieser Ashy, mitt engelska fullblod Lycka och paint overon Helge. Och nu, skulle en till svart häst in i stallet? Hmm. Det kändes weird.

Så jag gick och köpte den vita araben istället och namngav honom Winterblood!
 
 
Han var ståtlig, han var vacker, han var så fin. Mel köpte också en arab, sin palomino Goldrain, och tillsammans levlade vi våra araber under dagen.
 
Men sen på kvällen när vi va klara, så fick jag äntligen lite andningsrum och tog mig lite tid att titta på SSO-bloggar. Damn. Hur många som helst hade typ köpt den svarta, och mina känslor för den hade inte sinat under kvällen. Tvärtom, varenda gång jag såg en spelare komma rida på den hade jag lust att stalka den personen tills jag tittat mig mätt på hästen. Sen så såg jag en perfekt bild av den svarta araben framifrån (som bilden nedanför) på en blogg,  där ögonen ser riktigt feminina ut, ja hela ansiktet är sååå vackert! Det va då som jag dog.
Jag skulle ha den svarta, jag skulle ha den.
 
Mel och jag red till Goldspurs gård för att kolla på den svarta, ungefär 3 minuter senare hade jag gjort av ytterliggare 910 SC på en häst.
 
 
Nightpearl.
Fuuu, hon var sååå värd köpet!! Hon känns dessutom mer som en Rännan-häst. Winterblood va inte riktigt en häst för mig, och på kvällen sålde jag honom.
 
Och jag skäms för det! Jag skulle kunnat köpa Nightpearl med en gång istället för att ha köpt Winterblood först. Så jag slösade 910 SC till ingen nytta, och jag skäms haha. Men det är nog dubbel SC i helgen, så ska köpa mig rik igen <3
 
Angående Winterblood, han var riktigt fin och ståtlig, verkligen! Jag vet inte om jag köper tilltbaka honom, men i nuläget känner jag att det var bra att jag sålde honom.
 
Så, det var såhär min förvirrande onsdag såg ut Cx
 
#1 - Melissa Silverforce

så du sålde honom ändå x)
Du skulle sålt honom till mig! Jag vill sååå ha alla tre! De är så charmiga på olika sätt! Jag tänker aldrig sälja Gold, men jag SKA köpa den svarta.
Dock väntar jag nog till Gold är i lite högre level. Men jag vet inte... Igår kväll när jag fick prova Midnightwarrior, tess häst, så kände jag att jag skulle ha den på en gång, sedan efter en stund så kände jag att.. näe.. jag väntar tills Gold är level 15, men nu..... vet jag inte längre. Jag vill ha den nuuuu men samtidigt vänta, ifall det kommer fler araber, och riskera ha fullt stall ifall det kommer en mörktmörktmörktmörkt, nästan svart häst. Typ.. Moonisfärg fast snäppet mörkare. HÄSTÖN, VART ÄR DU NÄR MAN BEHÖVER DIG D:

Svar: Jaa cx du kan ju köpa honom sen, jag tror hon jag sålde honom till ska ha kvar honom några månader :D HAHA jaa hästön måste komma snarast möjligt!
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

då ska jag köpa honom sen >:D

Svar: Gör så :D
Rännan

#3 - Hal

HAHHAHAHA MOONISFÄRG LOL. Bara för att du skrev att alla köper den svarta känner jag att jag faktiskt kanske kanske kanske köper den vita istället xD

Svar: Haha xD Fast den svarta är vackrast c8
Rännan