Annonsering - LWO

 
Mep, jag trodde väl aldrig den här dagen skulle komma. Meeeeeen ja, för första gången under min SSO tid annonserar jag nu för första gången en klubb. Nämnligen min egen.
 
LWO har startat upp på nytt, och vi är fortfarande få till antalet! Om du är (eller känner någon) som är 18 år eller äldre, är klubblös men vill va med i en klubb där det finns lite äldre personer, då är nog Lightning Wolves Order en rätt bra klubb för dig.
 
Mitt mål med klubben är att alla ska få vara sig själva utan att känna att de måste uppträda på ett visst sätt i klubben framför de andra. I LWO känner alla alla, så är du ny för oss är jag säker på att du kommer finna många nya vänner snabbt :D
 
Redan intresserad? Breva mig i SSO så bestämmer vi tidpunkt där vi kan mötas! Var inte blyga, jag bits inte ;) (fast vi är vargar, got the joke?)
 
För mer info, checka klubb bloggen!
 
Tryck på bilden för att komma till bloggen!