Analys - Juluppdrag

 
Jag tror att alla har hittills minst en gång gjort uppdraget med Tomtens släde.
 
 
Jag tycker det är ett superuppdrag! Riktigt mysigt :D När Tomten sa att man skulle få åka i hans släde blev jag lite skeptisk först, har SSO verkligen fixat det? Men jajamän, det hade dem! Dock hade jag önskat att man fick styra släden själv, då hade detta uppdraget fått 10/10, men men. SSO gör så gott de kan, och detta funkar lika bra!
 
Det jag gillar är att man alltid gör det på natten, man får en så mysig känsla, som om man verkligen åker runt i släden på natten till julafton och delar ut julklappar till världens alla barn :D Fast i detta fall Jarlaheims x) En detalj som jag märkte fort var månen, vart kom den ifrån? Vi får ju aldrig se den på natten vanligtvis, men nu kom den fram i uppdraget :P Skulle gärna vilja ha den på natthimlen utanför uppdraget också!
 
35 julklappar ska man slänga in i skorstenarna. Tycker det är liiite mycket, 25 hade varit lagom. Men det är bra på ett sätt. Uppdraget tar lite längre tid och då får man se mer utav Jarlaheim uppifrån i det vackra vinterlandskapet :D
 
Så tummen upp för detta uppdrag, det är verkligen jätteroligt! Nåt sånt här uppdrag hade vi inte förra året :3