Snart ska hackan in i garderoben

 
I lördags så fick jag upp den här texten på skärmen:
 
 
Av detta kan man då dra slutsatsen att jag letat skelett så in i helskotta x) Nu är man på upploppet mot Beundrad och det känns himla gött. Och igår fick jag dessutom jackan jag velat ha sen första gången jag såg den! Fett najs :D Men bara för det så upptäckte jag igår ytterligare ett plagg som jag vill ha... som jag vill använda till en ny tävlingsoutfit jag håller på att skapa! Jag känner att jag har haft min blå i typ forever och det behövs något nytt! Det kommer bli en rätt så annorlunda outfit, det är inte många som rider runt i den! ;)
 
Så fort jag fått den tröjan och blivit Beundrad ska hackan in i garderoben för gott! Om det inte kommer fler uppdrag då Gamla Bettan behövs förstås... Jag rider faktiskt runt med fiskespöet i väskan trots att jag inte använder det x')
 
#1 - Lilly

Jag längtar med att stoppa in Bettan i garderoben. Har väl c:a 1000 xp kvar....😓🔨