Vi växer

 
bluebridge.blogg.se växer hela tiden!
 
Jag vette katten om det inte var besöksrekord igår :o Det tackar jag för! <3 Jag startade min blogg förra sommaren, då jag förflyttade mig från bloggo.nu till denna bloggportalen istället. Många fördelar kommer med det och jag är glad att jag bytte! Visserligen visas reklam emellan mina inlägg, men jag hoppas det inte gör er så mycket! :3
 
Jag är sjukt imponerad att det finns 80-90 personer där ute i Sverige som klickar sig in hit för att läsa vad jag gör..? Det är helt otroligt!
 
Jag vet inte hur statusen är på de andra större bloggarna, men jag troooor de uppdaterar än? I samma veva som jag skaffade SSO-instagram så har jag mer koll vad alla spelare gör där istället för att checka in deras bloggar Cx
Men i alla fall, jag är glad att jag satte min minst-ett-inlägg-per-dag-regeln, annars skulle jag nog slutat blogga i samma tempo som jag gör nu, och det skulle bli lite mer hoppande bloggning som hos de flesta andra.
 
Varför fortsätter jag då egentligen? Tja, jag tycker om att skriva på bloggen och få respons på det jag gör! Jag skriver också för att andra människor ska få lite inblick hur jag ser på saker och ting och hur jag är som person.
 
Jag hoppas ni tycker om bloggen, för jag planerar i alla fall att fortsätta skriva länge till :D Självklart så måste jag ju tacka ER. Ni läsare har ju gjort det möjligt att den har utvecklats till det den är idag! Tack så mycket! <3
 
#1 - Wirre Weris Drake

Grattis bästa <3 Du är så duktig som håller ditt bloggande vid liv, du har väl en utav de mer intressanta bloggarna tycker jag :)

Svar: Aw tack du fina <3
Rännan

#2 - Lilly

Håller med Wirre och så är ju din historia EOE så spännande 😊

#3 - zoe!

Du är bara bäst Rännan ;) jag läser din blogg varje dag :D och kommer från Finland så en läsare har du därifrån :) hälsningar från Finland :D

#4 - Tyra

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en höstdesign?❤️❤️

Svar: Läs ett tidigare inlägg där jag svarade på din kommentar :)
Rännan

#5 - Anton

Tjenare brur
Ja måste ba få fråga en som spela starstable o då hitta ja din blögg, men haha undra om du ba ha minecraft o om du spela de, hoppas du svarar ;)
Tjarrå

Svar: Uhm nope, jag spelar inte Minecraft xD
Rännan

#6 - Jamie Sharkdotter

Rännis dina inlägg lever jag mig verkligen in i! Även om du INTE har bilder så ser man hur du menar :3 Asså det låter kanske konstigt men jag menar det xD Iallafall hoppas jag att du fortsätter länge till <3
//Jam, en tjej från s. 2 :)

Svar: Åh så roligt att höra Jamie :D
Rännan

#7 - Pekka ❤️

Åhh, glöm inte att du har ett ivrigt och 'ofta tittande' fan och läsare i Finland också <3 <3 Minä rakastan Rännan blogg (Jag älskar rännans blogg) kram finis <3 ILY

Svar: HAHAH aww sötnöt, ily2 <3
Rännan