Skyrim

 
Heeej på er! Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag, men jag har haft.. 'fullt upp' kan man väl säga xD I torsdag fick jag hem Skyrim i postlådan som jag beställt ifrån CDON, och sen dess har jag spenderat tid framför mitt Playstation 3 x)
 
Skyrim är faktiskt ett väldigt häftigt spel, och ju mer jag spelar desto mer tycker jag om det :D Det bästa är väl att springa runt och bara spruta massa magi överallt och känna sig mäktig -mohahahha-.
 
INTE MIN BILD.
 
Eftersom jag spelar Skyrim på PS3 så kan jag inte ta några bilder, vilket resulterar i att ni tyvärr inte får se screenshots ifrån mitt spelande cx Men bilden ovanför, visst är det ett vackert norrsken? *-* Vanligtvis är det molnigt på nätterna, men igår fick jag uppleva en norrskens-natt, och det var så vackert! Ungefär så som på bilden :D
 
Så om vi lämnar Skyrim för ett ögonblick och blickar mot SSO. Det är dressyrtävling ikväll som jag självklart ska gå på (förhoppningsvis ska ni få lite bilder därifrån). Jag har ingen häst att levla vilket bidrar lite till oaktiviteten både i SSO och här på bloggen. Apropå bloggen så insåg jag i morse (lol, i morse) att jag inte släppte ett kapitel av EOE igår! Jag ber om ursäkt för det, och jag kommer nog tyvärr inte kunna släppa det i helgen för ärligt talat så har jag knappt börjat på det (ehehe). Men jag kommer istället släppa två kapitel nästa fredag :D
 
Glöm förresten inte bloggtävlingen som pågår för tillfället! Bara scrolla ner lite på sidan så hittar ni inlägget om det ^^
 
#1 - Ellie Lionknight

Ååh, Skyrim! *W* Har spelat det i säkert 3 år nu och är fortfarande lika kär i det. *-* Du måste ju bara åka till Riften och gå med i The Thieves Guild, du kommer att hitta en hel del riktigt häftiga uppdrag där! c:

Svar: Åh, måste kolla in det då :D
Rännan

#2 - Cryss.♥

Vet att detta kommer lite random på kvällen men Renee då...
Menar du att du har smygfotat i princip hela klubben innan du bjuder in oss? xD Märkte det först nu o3o

Svar: Bilderna till medlemmarnas info menar du? HAHA dem bilderna tar jag faktiskt först EFTER att alla är med i klubben xD Och jaa, någon bild måste man ju ha ;)
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

Hihi så det blev ett Skyrim <3 Funkar det bra på ps3? :D Jag blir också sugen på att spela igen när jag ser bilder ifrån spelet *-*

Svar: Det funkar faktiskt himla bra! Ibland laggar det lite, men jag kom fram till att det är för att det tar tid att ladda den stora världen :3 Jamen visst blir man *-* <3
Rännan