Sims här också

 
Äntligen så kan jag spela Sims igen! Förut så spelade jag det på min stora Acer-laptop, men på senare tid så har den stängt av sig själv pga överhettning varje gång jag startade igång mitt Sims 3. Och min skoldator (som jag köpte loss från skolan när jag avslutade gymnasiet) har inget CD-uttag då den är för liten.
 
Men i samband med min nya hårddisk om pappa beställde så köpte han också en CD-spelare som man kan koppla in i ett USB-uttag. Gud vad glad jag blev *-* Medan servern var nere idag så installerade jag mina 4 Sims spel (basen Sims 3, expansionspaketen Destination Världen, Husdjur och Årstider) och på eftermiddagen satte jag mig ner och spelade Sims som jag inte gjort på år :')
 
Så nu är jag officiellt med i SSO-gänget som också spelar Sims 3 ;)
 
 
Jag tänker inte göra massa inlägg och berätta historier från livet med mina simmar, isåfall får ni leta reda på en Sims-blogg x) Men då och då kommer jag kanske lägga upp lite Sims bilder, både fina och flummiga :D Vissa tillfällen är ju för klockrena alltså.
 
Den första familjen jag har skapat består av ett gift par (man och kvinna) och hunden och hästen på bilden. (Enda sen jag köpte Husdjur så finns det inget hushåll som inte har en hund i familjen) Jag är för övrigt riktigt nöjd med fuxen på bilden! Tycker hon blev riktigt snygg *-* Wilda heter hon :D På bilden så nosar hon på Golden Retriever'n Luke ^-^
 
Jag har ett litet problem dock, ibland när jag gör lite hastiga rörelser med kameran, eller gör något som gör att datorn måste ladda och anstränga sig en del så kraschar Sims... (kommer jag någonsin kunna spela Sims utan att det går dåligt? o.o) Någon som vet vad det beror på? :s
 
#1 - Agnes Shystar

ska hämta mitt nya the sims 4 är spänd!

#2 - Video älskare

Vad kul att du äntligen kan spela sims!! :D
Undrade bara ifall du skulle fortsätta och avsluta serien du höll på med... "The Wild Horse"?
Fick ju aldrig veta vad som hände i slutet och har inte kunnat sluta tänka på det!!! ;)


Svar: Jaa jag tog bort min serie "The Wild Horse". Jag ångrar det då och då, men jag tog bort den för att folk frågade hela tiden efter nya avsnitt och jag kunde aldrig lägga upp ett nytt pga min dator. Så, ja jag orkade inte med det helt enkelt. Det slutar med att Rekkim vaknar upp hemma i stallet, och Anathea har blivit normal igen och hennes krafter försvann då hon återupplivade Rekkim. Felicia bestämmer sig för att adoptera Anathea till familjen. Liam berättar varför han och Niall var så intresserade av Anathea från första början, och i slutet så tävlar Rekkim och Felicia i ett lopp och vinner. När de kommit i mål friar Liam till Felicia, hon säger ja och sen slutar "The Wild Horse 2" :)
Rännan

#3 - video älskare

Glömde också fråga ifall du hade tagit bort din serie från youtube för har letat efter den men hittar inte den:/
IALLAFALL.... Har en bra dag Rännan!! :D

#4 - Video älskare

Men kan inte du ladda upp den första "säsongen" igen? Den var sååå sjukt bra! Älskade den och hade gärna sett den igen:D

Svar: Det får jag se om jag gör cx
Rännan

#5 - problem med samma sak!! xD

Jag har samma problem som du, MEN jag har kommit på att det kan bero på din dators/min dators utrymme! Om det inte är så, då kan det vara att du har mycket gjort på sims och på datorn som kan riskera lagg, upphängning, plöttsliga avslut m.m. Jag har försök och försökt att ta bort allt från min dator och då försvann allt inte sims dock. Men det gjorde det lättare att spela... Sen när jag uppdaterade min dator kom allt tillbaka och då laggade det jätte mycket för varje gång innan uppdateringen så vaje gång jag loggade ut från datorn så försvann allt så det var inte jag som tagit bort det!! xD dålig och bra information men testa tömma din dator lite:)