Revenge

 
Jag minns att jag skrev ett inlägg om det här i... våras tror jag det var? Revenge är en serie som handlar om en tjej som heter Amanda Clarke som flyttar tillbaka till The Hamptons under falskt namn, Emily Thorne, för att få sin hämnd. Hennes pappa blev oskyldigt dömd för terrorism och nu ska hon göra allt för att hämnas på dem som satte honom där och samtidigt förstörde hennes barndom.
 
Hittills finns det 3 säsonger, och jag har redan sett allihop. Men nu i september så kommer den fjärde säsongen att börja sändas, så jag kollar om alla avsnitten, och jag påminns om varför jag tycker om serien så mycket! Om ni inte har någon serie att kolla på så kan jag varmt tipsa om Revenge :D Den finns på swefilmer.com ^w^
 
#1 - Amanda

Bästa serien ever!
Längtar redan tills nästa säsong :DDD

Svar: Jaa, längtar massor jag med *-*
Rännan