Rännan = fantasyfreak

 
I detta nu så håller jag på och läser om de 4 käraste böckerna som finns i min boksamling, Eragon-serien!
 
Detta är exakt de böckerna jag har, och jag började på Den Äldste för någon dag sen :D På ett sätt så både hatar och älskar jag Christopher Paolini (författaren) på samma gång. Jag älskar honom för att han skapat sådana fantastiska böcker som man bara kan försvinna ner i, sen så hatar jag honom för att han har skapat en så fantastisk värld som jag aldrig kommer kunna va med i :(
 
Jag skulle ge vaaaad som helst för att hamna i Eragons värld! SRSLY. Jag tycker våra liv är så tråkiga! De måhända vara säkra, men tänk på verkligheten. Politikerna bråkar om vem som tycker rätt om vad, den globala uppvärmningen smyger på oss, och svält är fortfarande ett stort problem i världen. Hur underbart vore det inte att bara skippa allt och försvinna in i Eragons värld? Bli strids- och magi-kunnig (WAAAAH) och gå runt och döda massa urgaler när man ser dem. Det bästa vore ju om man blev en Ryttare, fick ett eget gedwey ignasia på handen och bli bunden till sinnet med en drake.. OMFGGGGGGGGG
 
Kay, lugna ner dig Rännan. Det kommer aldrig hända... :(((
F*ck. Under tiden, så får jag gröta mig ner i böckerna.
 
Har ni någon/några böcker som ni hemskt gärna skulle vilja leva inuti?
 
#1 - Daim

Cosplay kanske vore något för dig :D

#2 - Anonym

Om du gillar Eragon måste du läsa A Song of Ice and Fire :')

#3 - Agnes Shystar

Jag läser en bok som heter vad är du Johanna det är en häst bok om en tjej som blir stallskötare och får reda på att hästen är sjuk och den dör. Bara ett tips

#4 - April Goldfall

De böckerna är helt sjukt grymma 8'D Iaf första, med tanke på hur asbra den var så blev jag lite smått besviken på de andra. Första händer ju hur mkt som helst på kort tid utan att det blir svårt att hänga med, men i det andra känns allt så utdraget om jag minns rätt, var ju några år sen jag läste dem x)
Själv skulle jag hellre leva i Harry Potters värld, vilken dröm att kunna trolla och få gå på Hogwarts *-*

Svar: Det va längesen jag läste om dem böckerna, så jag minns inte om det va så utdraget. Men det kanske det är x3 Måste kolla när jag läser om dem nu :D
Rännan

#5 - Inez Flowerforest

Alltså håller helt med dig Rännan =D Älskar Fantasy lika mycket som du =D =D Alltså att ha en egen drake och att kunna magi........................................OMG........................OMG...OMG OMG OMG OMGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#6 - Tyra

HEEEEJ! Asså skulle du kunna hjälpa mig med min design? För asså jag AVGUDAR din design, och min blogg är ganska ny och jag vill ha en höstdesign med min nordsvens... Asså gud vad glad jag skulle bli då!!

Svar: Jag brukar inte hjälpa folk, men jag kan ge dig lite tips iaf! c: Välj en mall som du verkligen gillar, sen arbetar du utifrån den. Om du har svårt att hitta en bra bakgrund, välj istället bara en färg, vilket kan visa sig passa lika bra! När du ska göra din header, om du är ny på redigering, börja smått och se hur långt du kommer! Det behöver inte vara något avancerat för att det ska bli bra ^w^
Rännan

#7 - Sally hawklord

Assså Mustang Mutain böckerna är ju bara så aaaasum. Den som gillar hästar, western och äventyr ska alltså pårikit läsa de:D
Min favorit av serien är nog Spökhingstens hämnd.

#8 - Tilda Lightwater

Jag läser också Eragon bökerna och tycker de är fantastiska! Jag har precis börjat på den andra boken som du :)
Och om jag skulle vilja leva i en bok så humm... Såklart Eragon! Den är så fantasik och magisk och ja allt bra man kan säga :)

#9 - Emma

Jag vill leva i HP-världen *-* Dvs om jag själv var en häxa :P Hade inte varit kul att vara mugglare x)

#10 - Natalie

Haha OMG vad du är lik mig ! Har också alla böcker hemma och de är mina favvo böcker! I JUST LOVE THEM

#11 - Natalie

Haha OMG vad du är lik mig ! Har också alla böcker hemma och de är mina favvo böcker! I JUST LOVE THEM

Svar: HIGH FIVE
Rännan

#12 - Klara Diamondlee

NE, RÄNNAN DET ÄR PIA HAGMARS HÄSTBÖCKER SOM ÄGER!!!!

#13 - Klara Diamondlee

NE, RÄNNAN DET ÄR PIA HAGMARS HÄSTBÖCKER SOM ÄGER!!!!

#14 - Klara Diamondlee

NE, RÄNNAN DET ÄR PIA HAGMARS HÄSTBÖCKER SOM ÄGER!!!!

#15 - Amedea Misthaven

Jag läser oxå de böckerna dem är verkligen såå sjukt bra, och jag håller med dig; man skulle ju ha en drake irl ;D Fast.. Jag håller fortfarande på att läste dennförsta xD