Motstridiga känslor

 
Jag hatar känslan av att vilja ha en häst, men har inte den minsta orken eller lusten att levla upp hästen om jag skulle köpa den.
 
 
För tillfället känner jag så med 2-3 hästar, jag säger inte vilka dock. Men, om man skulle kunna köpa dem färdiglevlade, så skulle jag köpt dem direkt!
Förut så har jag inte varit så skeptisk till levling, alla säger att det är jobbigt att springa samma gamla banor hela tiden. Men jag har tänkt "äh, så farligt är det inte tycker jag." Jo, nu börjar jag tycka det. Kanel är den enda hästen i mitt stall som behöver levlas för tillfället, och han är level 13, men jag är redan dödstrött på levlandet och längtar tills den dagen som han är klar.
 
Nya hästar är alltid kul att köpa, och SC - det har jag, men det som strävar emot är levlingen. Jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det var innan de gjorde uppdateringen så levling går mycket snabbare, men jag har redan tröttnat på det x) För en gångs skull önskar jag att SSO kunde släppa lite nya lopp, för att få upp lusten för levling lite mer! Eller varför inte släppa ett nytt område som alltid innehåller nya lopp? Ugh, man kan ju alltid drömma.
 
#1 - Bambi

Ja lite mer nya lopp! Mer verkliga ;D Något annat som hade varit nice är att man skulle kunna trilla av eller att hästen vägrar. Inte helt random dock. utan när man kommer för nära och så :) och bommar som trillar x) Även om det kanske hade tagit längre tid att levla på grund av det, så hade det varit så mycket roligare :)

Svar: Ja men det låter ju som jättebra idéer! Jag skulle helt klart levla mer om det infördes i spelet :3
Rännan