Massa händelser

 
Till att börja man kan jag väl säga att jag tyckte uppdateringen var sådär. Fler emotes kom (vilket är helt okej!) och hästarna flyttades runt på hela Jorvik. Jag vet inte vad det är bra för, men jag antar att SSO har något i kikar'n :3
 
 
Vi hade filminspelnings-event idag! Vargarna har kommit överens om att vi ska göra en klubbtrailer med vår klubblåt, vilket jag tror (nej, jag VET) kommer bli så awesome *-* Vi kommer ha fler tillfällen där vi filmar, för jag kommer behöva massa material :D Sen till en speciell scen behöver vi vara väldigt många... c;
 
 
Madde hade också lite finska-lektion för oss idag, och vi fick reda på vad LWO heter på finska xD Alltid lika kul att lära sig nya språk ;) HAHA Det låter som salami xDD
 
 
Bilden säger allt. VARFÖR har vi inte fått det än SSO?? Jag behöver det, med tanke på hur mycket jag sålde när jag var på låg level :(
 
 
Velade runt som en tok i garderoben för att hitta på en bra outfit. Och fick till detta *-* Himla mysig blev den!
 
#1 - tess

har också massa saker som ja sålt från uppdrag som ja vill ha tillbaks, ja skickade in den idén till sso förra året nån gång, känns som att dom inte kommer fixa en sån shop XD

Svar: HAHA kommer dampa på dem om de inte göra det XD
Rännan

#2 - Julle

Salama Suseja Order AHAHAHHAAHAHA

Svar: HAHAHAHA jaa xD
Rännan

#3 - Inez Flowerforest

Håller helt med dig med shopen!!! Sålde också jätte mycket när jag var på låg level =(

#4 - Wilma Westbridge

Finland for da win ;) Bor halft i finland >:D Suomi on paras kaikkien pitäisi jumaloida Suomi översättning Finland är bäst alla borde avguda finland, Min mamma bor i finland så ;)

#5 - Inez Flowerforest

Wilma Westbridge, tycker också finland är bäst... MEN JAPAN ÄR BÄTTRE XD