Ledig

 
Like omg. Jag har inte varit levlings-ledig på foreverrrrrr
Det är så skönt att inte ha en häst att levla *-* Vilket ledde till att jag bara loggade in idag för att ta hand om mina hästar, och fota Ashy lite grann!
 
 
Men, om man inte har en häst att levla så kommer nästa problem så småningom att uppstå: JS-brist. Och det hatar jag. Man måste ju kunna köpa hö till hästarna liksom >< Så jag får börja göra dagliga istället xD
 
By the way, imorgon (tisdag) så kommer jag jobba kväll. Till 22.00 närmare bestämt, så det blir inte så mycket blogginlägg runt den perioden x)
 
Är det bara jag som typ blir deprimerad av att det blir mörkt halv 8 på kvällen? Så tidigt D: Nyligen mörknade det ju typ vid 11 :( Sommar, where did you go
 
By the way två, jag fick besöksrekord igår :D Tackar så mycket! <3 Nu är det inte långt kvar tills jag slår besöksrekordet med 100 unika 8) När det händer tycker jag vi ska ha en tävling, några förslag vad för typ av tävling?
 
#1 - Jen

Redigeringstävling, typ att man skickar in redigeringar cx

Svar: "Skickar in redigeringar"? Hur tänker du då? xD
Rännan

#2 - Jen

Amen typ man skickar in en redigering eller målning or whatevah och så blir vinnaren den du tycker är finast typ. Eller så kan du ha en tävling där man bara skickar in vanliga bilder och då kanske det måste ha och göra med höst, te.x. Och vinnaren blir den med finast bild. Haha hoppas du fattade xD

Svar: Aha du tänker så, men vad är det då för pris som jag måste ge den som vinner? xD En blogglänk etc? Cx Jag vill inte verka trög HAHA Försöker bara förstå hur du tänker c8 <3
Rännan

#3 - JAZZYJ

Hur får man den blåa hatten? Och den du har på dig på bilden? :s

Svar: Den blå hatten får man om man är LifeTime, man ska använda en värdekod som heter STARHAT :3 Hatten på bilden har jag för mig att jag köpte i Firgrove c;
Rännan