Kräftor

 
Jag förstår inte hur jag lyckas? För ett tag kändes det som om jag inte fastnade lika mycket, men jag tror det är på väg tillbaka x)
 
 
Anyways, idag ska jag iväg på kräftskiva och äta årets (ja, det här var en himla sen kräftskiva) första kräftor. Så det blir ingen mer SSO för mig idag. Är tillbaka imorgon :D (Är för övrigt väldigt nöjd med min redigerade bild till kapitel 14 av EOE :D)
 
#1 - Nellie Starhand

Hej vilken fin bild.

Jag har en blogg men jag är inte så bra på att lägga ut saker för jag vet inte hur man redigerar.
Kan du försöka förklara tror du?

Svar: Det beror på vad du menar. Är du inte så bra på att lägga ut saker på bloggen som bilder etc? Eller vill du veta hur man verkligen redigerar, alltså man redigerar så man flyttar kroppsdelar, målar nytt hår och annat sånt?
Rännan

#2 - Nellie Starhand

Det sista alternativet.