#1 - Anonym

Varför står inte jag med på valplistan? Tacksam för svar!

Svar: Läs din tidigare kommentar, har svarat ;_;
Rännan

#2 - Iza

Asså gawd va bra den blev Gröndal scenen och ängen scenen blev så maffiga O musiken asså *-* *dör*

Svar: HIHI jag säger ju det!! <3 Jag vet vad jag gör ;D
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

Alltså shit Rän.. du fick mig seriöst att bli tårögd.. den levererar en känsla jag själv hade under min tid i LWO. Den blev helt underbar och jag tycker du förmedlar det klubben står för - gemenskap, kärlek, en familj <3

Svar: Virre, dina fina ord gör MIG tårögd :') Och det var verkligen det jag ville förmedla med trailern, hur vi är som klubb <3
Rännan

#4 - Amanda

Herre min jesus!!!!
Vilka underbara scener du har gjort, asså man kan inget annat än att bli tårögd. Musiken passar så SUPER DUPER MEGA KANON BRA IN!!! Detta är stjälet till att jag fortfarande har kvar sso. Skulle ALDRIG spela utan er. LWO, jag älskar er alla både små och stora! Min familj, min klubb, mitt allt. Tårarna bara rinner av lycka<3<3 eran Mammut kommer alltid finnas kvar!

Svar: Jag vet, musiken gör typ allt :') Fina fina Mammut!! <3 <3 <3
Rännan

#5 - tess

underbar video, massa gåshud fick man :D

Svar: Hihi :D
Rännan

#6 - Inez Flowerforest

Åååå jag ÄLSKAR den!!!!!!! Blev tårögd och du gör allting så himla bra! Tittat på den typ 10 gånger!!!! Så himla bra!!!! Älskar Gröndal scenen! <3

#7 - Anonym

Sjukt grym rännils 😍❤️

Svar: Tack Emy :D <3
Rännan

#8 - Anonym

// emy

#9 - Lilly

Wow, vilken härlig film! Vad du är duktig Rännan ❤️👏👍

Svar: Tack Lilly :D <3
Rännan

#10 - Jasmine Snösten =D

Asså du är bäst verkligen! fattar inte hur du lyckats skapa en så fin och bra klubb som just Lwo *-* helt perfekt film och skulle titta på den 4987945648731 gånger i sekunden om jag kunde <333333333333333333333333333

Svar: Aww <3
Rännan

#11 - Jossan

Åh, så grymt bra!
Är ju fortfarande en liten nykomling, men jag tycker verkligen om denna klubb!
Trailern är så himla fin, proffsig och verkligen mäktig!
Är så glad att jag fick joina er flock, ni har tagit hand om mig som er egen lilla valp, kärlek till er! <33

Svar: Roligt att höra Jossan :D Aw, men det är väl klart! Vi tar hand om varandra i klubben, och så ska det förbli! <3
Rännan

#12 - Snow

Så jäkla grym! Den blev verklig awesome! Gillade inte låten först men efter detta så passade den verkligen perfekt in! <3

Svar: Hihi tack Snow! <3
Rännan

#13 - Ella Riverfall

Asfin! Filmad med?

Svar: Fraps c:
Rännan