Dagens uppdatering

 
Tänkte sammanfatta lite vad jag tycker om dagens uppdatering.
 
 
Hästmarknaden är öppen igen, har inte så många åsikter där xD Inte mer än att det börjar bli onaturligt fullt där o.o Känns som att hästarna får trängas lite...
 
Utrustningen kollade jag in i Jarlaheim. Jag fastnade inte för något speciellt, men jag har en känsla av att jag kommer köpa de bruna benlindorna nån dag :D Bruna benlindor finns det inte mycket av!
 
 
Det här begriper jag ingenting av. Är det nån som gör det egentligen? Jag har hört många säga att vi kanske ska vänta tills fredag/lördag och se vad det kommer vara. För min egen del är jag väldigt spänd på överaskningen x) Och nu ska ett tonårdsband samarbeta med SSO? Jag har inga åsikter till det xD
 
Så ja, den här uppdateringen va helt okej. Kanske något under helt okej xD
#1 - Catherine

Tror det var typ någon sak vid discot på sso!