Åh jösses

 
Jag föll för det, herregud haha xD Jag kunde inte hålla mig!

Även jag har nu skapat en Sims 3 blogg. Men just nu är jag så himla sugen på att skriva historier om Sims, och det passar ju inte särskilt bra på en SSO-blogg ;)
 
Designen bryr jag mig inte så mycket om på Sims-bloggen, det viktiga är innehållet!
 
Till skillnad från min SSO-blogg, där jag har som regel att skriva minst ett inlägg per dag, så kommer min Sims-blogg inte ha några regler. Jag skriver när jag har lust, och nu har jag en väldans massa lust så det lär nog komma upp några inlägg där x'D
 
Hoppas ni kikar in där och läser mina inlägg då och då, speciellt familjen Vinterryttarna tror jag kommer bli en himla bra "Sims-serie" :D
 
Klicka på bilden för att komma till bloggen!
 
#1 - Daisy Eastbellisy Eastbell

Hej! Ville bara säga det att om du vill ha någon stans att skriva och där du kan skriva mycket så andra kan läsa är wattpad en bra sida för sig! Är själv medlem där. Man kan skriva och läsa andras böcker. Men jag läser bara andras. Bara en liten rekommendation om du vill börja skriva där! ;)

Svar: Ska kolla in det :D
Rännan

#2 - JAZZYJ

Har du märkt att jag kikat in på din Sims blogg NÄSTAN varje dag sen du skapa den ? :D

Svar: HAHA nä :( typ glömt bort den..
Rännan