Vinnaren

 
Då är det bestämt, jag har tagit fram vinnaren av min bloggtävling!

Eller, vänta nu. Nej, jag kunde faktiskt inte bestämma mig, så det blev två som vann!
 
Den första vinnaren är Julia Pandatree! Grattis :D Hennes beskrivning lyder såhär:
 
"En svart hårig flicka som sitter i sitt fönster och tittar ut på höstens första löv, där ute ser man gylleneåsarnas dal och en svart frieser. C:"
 
Den andra vinnarne är Ellie Lionknight! Grattis till dig också :D Hennes beskrivning lyder:
 
"En stor, galopperande svart häst med röda ögon och "medeltida" utrustning. Ryttaren har en lång, svart hästsvans och bär en svart rustning med ett svärd höjt i ena handen. Vid deras sida så springer en flock vargar och bakgrunden består utav en brinnande skog med en hel del rök. Det får gärna regna också, så länge det är dramatiskt. cx"
 
Jag kommer att berätta varför jag valde dessa två när båda bilderna är klara. Jag kommer börja så snart jag har tid - och snälla, tjata inte. Bilderna tar den tid det tar, och om jag tvingar mig själv att redigera blir det inte lika bra som när jag redigerar när jag har lust!
 
Sen har jag också en tredje redigering jag måste göra, som jag väntat med på tok för länge.

Tack alla andra som deltog, jag kommer ha fler tävlingar i framtiden, så ge inte upp hoppet! :D
 
#1 - Nonono nes

Vinner aldrig saker bah för jag är en hamburgare😔😣😢😓😥

#2 - Mammut

Vad jag älskar Ellies beskrivning, ser fram emot resultatet :D

Svar: Ja det ska bli spännande :D
Rännan

#3 - Julle

Åj hjälp! Det trodde jag inte cx :D Aja ta din tid du vill! :'3

#4 - Iza

Jag e klar med min pineapple & strawberry redigering mihihihi

Svar: Du måste visaaaa
Rännan

#5 - Ellie Lionknight

Åh, herre, tack så jätte mycket! :D Kommer säkert bli jätte awesome! c:

#6 - Ida Appleweb

Grattis alla vinnare! C:

#7 - Jamie Sharkdotter

Älskar Julias beskrivning *-*