Till Julia Pandatree

 
Här har du din vinnarbild Julia!

 
Hennes beskrivning löd:
En svart hårig flicka som sitter i sitt fönster och tittar ut på höstens första löv, där ute ser man gylleneåsarnas dal och en svart frieser. C:
 
Varför valde jag just den här beskrivningen? Ja det är en himla bra fråga faktiskt. Det var något vardagligt över det hela, något jag inte brukar redigera och jag ville prova på det helt enkelt :D Över det hela så blev jag rätt nöjd endå :3 Jag hoppas du också blev det Julia!
Jag hade väldigt mycket problem med fönstret... jag fick inte till det i början så jag dampade något rejält på det x')
 
Redigeringstid: Ca 3 timmar sammanlagt
 
Next up är Ellie's redigering :D
 
#1 - Fripp

Omg va fin!!! Hur kan du vara så bra på att redigera?

Svar: Träning, träning, träning! ;)
Rännan

#2 - Julia Pandatree

Åh gud vad fin! :D Blev jätte nöjd, sjukt glad! Fattar inte att du kan redigera så bra cx

Svar: Roligt att du blev nöjd :D
Rännan