#1 - Molly Mightystorm

Jag vill läsa om alla i EOE!!!
Så jag kan tyvär inte rösta på bara en av dom. XD

Längtar till nästa kapitel!

Kolla gärna in min blogg där jag har börjat skriva en berättelse, och en serie.

Ha det bra!

#2 - Catherine Starside

.... Kan inte fatta att den som har fått flest röster är att man inte läser EOE, blir galen om den får mest röster D:

#3 - Stephanie Diamondfall

Svårt val. Men iaf fattar nt alls vem är Arona är. (Känner mig helt efterbliven eftersom jag älskar EOE)

Svar: Arona är Melody ;3
Rännan

#4 - Molly Mightystorm

Hej Stephanie! Melody blev kvar i branden i stallet och dog, när hon återföddes så blev hon Arona.
Om du kollar på Renees hästar så ser du hur Arona ser ut. =)

Svar: Du har nästan rätt Molly! Men det är en liten twist av vad som egentligen hände i stallet.. ;)
Rännan

#5 - Stephanie Diamondfall

Det var det jag trodde, men jag var nt alls säker.