Lite av varje

 
Jag såg den här undersökningen där jag frågade vilket kapitel av EOE ni såg mest fram emot. 18 personer (när jag senaste kollade) svarade "Jag läser inte EOE, tyvärr."
 
Liksom, what? ;-; Jag tvingar er inte att läsa, men jag är faktiskt förvånad över att så MÅNGA inte läser. Det är synd, tappar nästan gnistan lite xc För det tar mer än 3 timmar att skriva ett kapitel. Men jag ska fortsätta skriva, det ska jag, för de som läser.
 
Det är väldigt lite SSO nu, det märks, speciellt på bloggen x) Men imorgon (fredag) så är jag ledig ifrån jobbet *-* Och jag hade tänkt filma in till min Q&A video medan jag levlar :D Så gör två saker samtidigt! Om ni ser mig, kom fram och säg hej! Ni kanske kommer med på videon sen ;)
 
This was en liten uppdatering ifrån moi. Slänger in en autograf som jag skrev häromdagen med!
 
 
*Spoiler* Jag kommer faktiskt snacka en hel del i min Q&A-video... känner att jag vill säga mycket nu när jag får chansen XD
 
#1 - Cat

TÄNK INTE ENS TANKEN.. DU FÅR FÖR GUDS SKULL INTE SLUTA SKRIVA EOE ♥ är en trovärdig läsare you know :3 ♥

#2 - Tilde Miststreet

Tack så jättemycket! :D
Och förresten så älskar jag EOE, du får verkligen inte sluta!

#3 - Lilly

Du får inte sluta skriva nu när det är så spännande, jag kastar mig över varje avsnitt ❤️

#4 - Jamie Sharkdotter

Älskar EOE! Så himla bra❤️ '-'

#5 - Tuva Sunlake

Nej!! Du får inte sluta med EOE!! ❤️