God damn it SSO

 
Jag som älskar musik har såklart fastnat för Kallternas härliga låt som spelas upp när man är hos dem, och jag är rätt säker på att det är den här filen:
 
 
Men jag kan inte lyssna på den :( Det kan jag inte på typ nån... Förr kunde jag lyssa på filerna, men inte nu längre :c Jag tror SSO kanske lagt nån "spärr" som gör att man inte kan lyssna på dem och få spoilers inför kommande uppdateringar. Jag som bara ville lyssna på en bra låt hah :(
 
Och det blir ju inte bättre att jag idag öppnade upp loppet som går i Dino, jag klassar inte detta som spoil för SSO sa ju att vi skulle hjälpa till att starta upp ett lopp x) Det gjorde jag i alla fall idag, och musiken... gahhh *o* Men inte kan jag lyssna på den heller på grund av den förbannade spärren av filerna!!! (om det nu är en spärr)
 
God damn it SSO :(
 
#1 - Tyra

När tar du in fler till klubben? Ni har ju bara 35/50 i klubben så egentligen skulle ni kunna ta in hela listan😂😂❤️

Svar: Det känns som att du har missuppfattat hela grejen med LWO? Det står rätt tydligt här --> http://lwosso.weebly.com/valplistan.html <-- varför jag inte tar många på en och samma gång :)
Rännan

#2 - Stephanie Diamondfall

Jag kan inte heller lyssna på ljudspåren längre :(

#3 - Veronika Dragonforce

Förmodligen är det någon typ av stöldspärr kanske? Så att man inte ska kunna använda ljudet någon annanstans, äsch jag vet inte xD