Fjordingarna kommer!

 
Unik förhandstitt på den fantastiska hästrasen!
 
Detta häftiga lilla paket kommer den 10:e december!
 
Källa: SSO's Nyhetssida!
 
Fjordingarna kommer den 10:e December! :D Jag måste säga att de är fruktansvärt fina och jag kommer förmodligen köpa en x) De är så otroligt näpna *-* Frågan är ju då vilken man ska köpa. När jag skulle köpa Nordsvensk så ville jag ha en med en färg som var så typiskt nordsvensk som möjligt, och det blev Kanel :D (kolla headern). När det gäller fjordingarna, hm. Ska man ta den klassiska beiga färgen eller ska man slå till på den grå? Jag älskar den grå färgen *-*
 
Nästa vecka (på onsdag den 26:e) så kommer det ett nytt folk till Dinodalen! Läs mer på Nyhetssidan :D
 
 
#1 - Pekka <3

OMGGGGGGGGG JAG DOG <3

#2 - Hundar

Ränn, de kommer 3st hästar! :D
En väldigt ljus Fjording och en lite mörkare och så en grå. Väldigt många som twittrat och lagt upp på instagram om detta :)
Gud, va kul de kommer bli med Fjordingarna ;D

Svar: Jag har också sett den men ingen vet egentligen vart bilden kommer ifrån. Vissa säger att de såg SSO lägga upp den på Facebook, men eftersom jag inte sett någon så ansåg jag att den bilden med de 3 fjordingarna inte var "på riktigt" eller officiellt.De här två bilderna dock har de lagt upp på Nyhetssidan vilket gör dem officiella. Att det kommer komma en tredje färg är nästan självklart, eftersom det brukar släppas 3 färger när en ny hästras kommer :)
Rännan