ArcheAge

 
Ni har nog inte undgått lacken av SSO inlägg de senaste dagarna va? x) Well, återigen, jag har fastnat för ett annat spel.
Men om det inte finns så mycket att göra på SSO så är det ju ganska lätt att fastna i andra spel, inte sant?
 
Spelet jag fasnat för nu heter ArcheAge, vilket många redan bloggat/postat inlägg på Instagram om. Det är ett onlinespel, liknar WOW (World Of Warcraft) till sättet. Man skapar en karaktär och gör massa uppdrag i en enorm värld. Av alla onlinespel ute på internet så vet jag inte varför jag har fastnat för just AA, det väl värt att nämna att det är helt gratis :3
 
För tillfället har jag två karaktärer på två olika servrar.
 
 
Min första karaktär - Zarateth. Hon är en alv och en sorcerer till grunden. Sorcerer kan i stort sett översättas direkt till trollkarl. Hon finns på North America servern Salphira och är i level 23 (ja, jag har nördat).
 
 
Min andra karaktär heter Venlydah och är en nuin, som i stort sett är en vanlig människa. Hon har archery (bågskytte) i grunden och är i level 14. Hon finns på Europa servern Aier.
 
Maxleveln i spelet är 50, så mina karaktärer är i låg level om man ska kolla på spelets levlar rent generellt cx Om nån ska börja spela, skapa gärna en gubbe på nån av servrarna jag nämnde så kan vi spela tillsammans c8
 
#1 - Catherine Starside

Yay! Vill så gärna spela med någon på AA för jag är forever alone >-< Haha kanske jag kan få spela med Venlydah? ^^ Måste dock skapa en karaktär på den servern Cx

Svar: Det får du gärna göra Catherine :D Berätta sen vad du heter så får vi lägga till varandra som vänner!
Rännan

#2 - Jen

Åhh, vill också ha.

#3 - Jamie Sharkdotter

Går det att ladda ner på macs? cx

Svar: Ingen aning :P
Rännan

#4 - Catherine Starside

Heter Siennah :)

Svar: Ska lägga till dig då :D
Rännan

#5 - Jennifer Starrock

Hur lång tid tog det att ladda ner?

Svar: För mig tog det lite mer än 2 timmar :3
Rännan