Arbetar

 
Gud... en timmes material är mycket att redigera...
 
 
Jag har faktiskt snackat i en timme, och nu ska videon ha svensk undertext med x) Får se om jag kan ladda upp en timme lång video ahaha, har aldrig gjort det förut xD Annars tror jag det kan bli bra i slutändan ;3 Jag kan ju meddela att JA, jag fastnar i videon...
 
#1 - Iza

Och lilla fina jag dampar lite här O var i filmen och fastnar överallt.... XD

#2 - Inez Flowerforest

Kan du lägga upp ett outfit inlägg? Typ vilken vinter outfit du tänker ha på när du träder in i Dinodalen =)

#3 - Inez Flowerforest

Kan du lägga upp ett outfit inlägg? Typ vilken vinter outfit du tänker ha på när du träder in i Dinodalen =)

#4 - Inez Flowerforest

Kan du lägga upp ett outfit inlägg? Typ vilken vinter outfit du tänker ha på när du träder in i Dinodalen =)

#5 - Inez Flowerforest

Ojdå.... den kom tre gånger... Förlåt dampade lite på skicka knappen