Ahmen...

 
så nära xD
 
 
Tror jag kör de sista loppen imorgon när servern öppnar :D Jag och Mel ska skypa när vi går in i Dinodalen och jag tänker inte börja utan henne! Så jag kan ju likväl levla klart Smillan c8
 
Sen kan jag väl säga det, att jag kommer lägga upp bilder på Dinodalen utan att skriva spoilers. Så om ni inte vill se bilder riktigt än imorgon får ni hålla er borta från bloggen x) Ni har blivit varnade!
 
#1 - Klara Diamondlee

Hah, behöver nt hålla mig borta! Jag kmr kunna komma in, har gjort ALLA 3 saker för länge sen, har kontrollerat. :)

#2 - Hal

Hahaha alltså satt och frös under alla uppdrag

#3 - Lara Goldstreet

Hej, (detta har inte med inlägget att göra) jag undrar bara vart man kan se info om dina hästar, och ifall man inte kan det, är hästen Brisingr's namn baserat på bokserien Arvtagaren av Christopher Paolini?

Svar: I högermenyn finns en bild där det står "Mitt Stall", tryck på den så ser du mina hästars info :) Fast det är inte särskilt detaljerat, och JA! Brisingr fick jag ifrån Arvtagaren-serien :D
Rännan