Vad har jag gett mig in på?

 
Såå, jag gjorde det i alla fall.. jag deltar nu i min första fulhårtävling på SSO!
Reglerna lyder som följande (lånade texten från Emmut):
 
"Starten går iaf av idag (lördag) om man vill vara med.

Konsekvenserna:
-förlorarna ska efter att vinnaren korats skriva med caps i en hel vecka
-förlorarna ska skriva en magnifik dikt till vinnarens ära
-vinnaren får alltså 9 dikter om alla på listan deltar ;)
 
Deltagarna:
 
Melissa Silverforce
Tiffany Bluewood
Lucy Northfall
Emma Southlord
Xenia Luminesence
Renee Bluebridge
Emily Starpaw (Kanske)
Veronika Dragonforce
Emma Snownight
Linda Lightstone (Kanske)"
 
Det är det här håret (25 SC i SGB) som man ska gå runt i:
 
 
Oooooch eftersom jag nu lagt upp en bild på bloggen med håret så är jag nu officiellt med i tävlingen. Det är fulare på gubben när man är ute och rider än inne i hårsalongen HAHA Det lyser ju fan i mörkret :(
 
Tävlingen går alltså ut på att den som lyckas ha håret längst vinner.
 
Men aja, skulle va najs med 9 dikter iaf 8D
Önska mig lycka till, nu ska jag vara envis och vinna!
 

#1 - Ida Silverrock

Aj aj aj... Du ÄR ful Rännan <3

Svar: HAHA jag vet :( <3
Rännan

#2 - tess

hahah, man känner sig så fin i den :|
ja har börjat vänja mig vid den nu iallafall tror ja XD

Svar: HAHA inte jag XD
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

HAHA jag tänker då inte önska dig lycka till!! Jag ska vinna ;) grrrr <3

Svar: Det får vi väl se... c8 <3
Rännan

#4 - Lusen

Haha jag ska vinna, inget snack om saken ;)

Svar: Det ska vi bli två om ;)
Rännan

#5 - Melissa Silverforce

Tedde gången gillt för mig så jag ska vinna ;)<3

Svar: HAHA det får vi väl se c; <3
Rännan

#6 - Holly

Lycka till Rännis, jag håller tassarna för dig :D

Svar: Tack Hol :D
Rännan

#7 - Ebba Flowerstorm ♥

Jag ska vinna B)

Svar: Jaså du c;
Rännan

#8 - emmyyyy

panikkkkkk! hur länge skavi ha dom? så länge man kan? :o

Svar: Så länge som man kan!
Rännan

#9 - Anonym

Jag ska varamed :) glömde bah lägga upp på bloggen i lördags :)

#10 - emy

det var emy som skrev :)