Till Ava Turtlenight

 
Så, då var jag klar med första priset i min bloggtävling jag hade för några veckor sedan. Det tredje priset var en namnskylt, och den som vann den var Ava Turtlenight som bloggar på turtlenight.blogspot.fi! :D
 
 
Det enda som var obligatoriskt i bilden var att jag skulle skriva "Ava & Co" plus att den skulle vara grön.. såå Ava. Som du ser har jag låtit min fantasi flöda! Hoppas du gillar den :D Tycker den blev väldigt gullig ändå ^w^ (Hoppas det var okej att jag lånade en bild på din karaktär och använde som mall till tjejen på bilden C;)
 
Nu så ska jag börja redigera på andra priset!
 
#1 - Johanna Deerson

Hey, ich komme vom 3. deutschen Server und bin dort mit Sarah Waterforest recht angesehen. Wie du siehst spreche ich deutsch, wundere dich bitte nicht, Wenn du dir den Text beim Google Übersetzer übersetzen lässt und die Grammatik fehlerhaft ist, er kann nicht gut übersetzen... Jedenfalls bin ich ein großer Fan deiner Youtube Videos, mit welchem Programm bearbeitest du deine Videos? Auch deine Homepage finde ich toll! Bitte besuch doch auch mal meine ;) ich hoffe, dass wir bald mal Kontakt aufnehmen können :)

Ganz liebe Grüße deine Johanna

Svar: I surely needed to use Google translate xD I'm glad that you like my videos ^^ I edit them in a program called Camtasia :3
Rännan

#2 - godisbiten ♥

Fin blogg :)

#3 - Ida Appleweb

Men vad söt bild <3 Du är värkligen bäst på att redigera *.* Grattis Ava! c:

#4 - Ida Appleweb

Vet att det är fel läge att fråga detta men... skulle du kunna spela in live från twitch nån gång? :D Skulle varit helt grymt ;D Hoppas du gör det ♥♥♥ ♥.♥

Svar: Det får jag se om jag gör ^-^
Rännan

#5 - Jennifer Starrock

Najs!
Man skulle kunna lista ut hela efternamnet med bara bilden som hjälp :D
Jättefin.

Svar: Tack finis! Ska börja på din nu ;) <3
Rännan

#6 - Ava Turtlenight

Tack så mkt! <3 Den är otroligt fin!

#7 - Naomi Diamondwood

Wow :)
Grattis Ava.